lunes, 17 de noviembre de 2008

Els 10 virals més populars de Youtube

The Viral Factory, una empresa de marketing viral, va realitzar un llistat dels virals més vistos de tota la història, entre els quals s’inclouen algunes campanyes seves, al 2006. La notícia va aparèixer al programa Countdown, de la NBC. A continuació us presento el llistat amb els seus corresponents vídeos de Youtube i el nombre de visualitzacions.

1. Star Wars Kid amb 900 milions de visualitzacions.

2. Numa Numa amb 700 milions de visualitzacions.

3. One night in Paris amb 400 milions de visualitzacions. Es tractava d’un anunci d’hamburgueses Carl’s Jr.

4. Kylie Minogue: Agent Provocateus amb 360 milions de visualitzacions. Es tractava d’un anunci de llenceria protagonitzat per l’actriu i cantant australiana.

5. L’explosió de la balena amb 350 milions de visualitzacions. Aquest va ser un fet real que es va produir el 12 de novembre del 1970 i que anys més tard, s’ha penjat la gravació a Youtube.

6. La lluita per al salmó de John West amb 300 milions de vistualitzacions. Es tractava d’un anunci que intentava explicar com ho feien els de John West per portar els millors salmons.

7. Trojan Games amb 300 milions de visualitzacions. Es tractava d’una campanya publicitària per a una marca de preservatius que va fer la pròpia empresa que ha elaborar aquest ranking: The Viral Factory.

8. Kollaboration 2001 amb 200 milions de visualitzacions. Kollaboration és un esdeveniment anual que pretén mostrar els millors talents dels Estats Units, del Canadà i de les comunitats asiàtiques. L’actuació de David Elsewhere d’aquest any va ser una autèntica bomba i l’ha portat a participar en pel·lícules, anuncis i shows de televisió.

9. AfroNinja amb 80 milions de visualitzacions.

10. The Shining Redux amb 50 milions de visualitzacions.

Dels 10 virals, només 4 són de campanyes publicitàries. Així doncs, estar clar que viral i màrqueting viral són coses diferents i que cal distingir-les.

No hay comentarios: