jueves, 16 de octubre de 2008

Interactive Advertising Bureau

La IAB és la representació mundial del màrqueting i la publicitat interactiva i està present en 21 països, entre els quals trobem Canadà, Argentina, Australia, França, Grècia, República Txeca... La IAB-Spain neix l'any 2001 agrupant en una única Associació els principals actors que formen el sector interactiu (portals, agències de mitjans, agències creatives, consultores, agències de màrqueting relacional...).

El seu objectiu és fomentar el creixement de les inversions en màrqueting i publicitat interactiva a Espanya; dignificar i prestigiar el mitjà interactiu i fomentar el valor que té; impulsar l'activitat de les empreses associades, etc.

La IAB ofereix diverses activitats i serveis com la formació d'anunciants i associats, serveis online, consultes legals, relacions internacionals, lobby... I el seus projectes de futur van encaminats, per una banda, a donar continuïtat al Màster de Publicitat Interactiva IAB-UCM, i per altra banda, repetir l'experiència del passat any amb el Festival IAB, festival de publicitat interactiva que mostra als anunciants i al sector publicitari en general el potencial dels mitjans interactius.

Per a més informació sobre la Interactive Advertising Bureau, podeu consultar la pàgina web http://www.iabspain.net/index.php.

Per aquells que estigueu interessats en seguir els vostres estudis en el camp de la publicitat interactiva, aquí teniu un fullet informatiu en format pdf sobre el Màster de la IAB-UCM:
http://www.ucm.es/info/csegae/informacion/pdf/PUBLICIDAD%20INTERACTIVA.pdf.

En la pròxima actualització, parlaré sobre el Festival IAB "San Inspirational 2008" que es portarà a terme els dies 26 i 27 de novembre.

No hay comentarios: